Главная » 2014»Сентябрь»11 » На межі майбутнього дивитись онлайн (фільм фантастика 2014) Edge of Tomorrow
19:48
На межі майбутнього дивитись онлайн (фільм фантастика 2014) Edge of Tomorrow
Загрузка...
Лицензия!
Дивитись фільм На межі майбутнього онлайн (фантастика 2014) Edge of Tomorrow
Опис фільму, серіалу На межі майбутнього дивитись онлайн (фільм фантастика 2014) Edge of Tomorrow
Фільм "На межі майбутнього дивитися онлайн". Космос таїть у собі страшну приховану загрозу. Напад інопланетної раси виявляється занадто несподіваним і блискавичним. Виживають не багато хто, але населенню землі доводиться діяти негайно. Щоб вижити, людям просто необхідно перегрупуватися і об'єднається, адже наслідки цієї війни можуть бути просто катастрофічні. Людству загрожує повне знищення. У нас на сайті ви можете фільм На межі майбутнього дивитися онлайн безкоштовно в хорошій якості.
Щоб було зрозуміло - я терпіти не можу бойовики. Якщо ми говоримо саме про бойовиків в класичному розумінні, коли хороший хлопець рятує світ \ заручників \ домашнього хом'ячка. Коли багато стрілянини, коли багато пафосу, а останні 30 хвилин перетинки роздирає від фінальної сутички, де добро перемагає зло.
Але на дану стрічку я все ж вирішив сходити і причин тому було дві. Перша - Том Круз, а друга - опис до фільму, яке я прочитав на «Кинопоиск». Ідея цілком цікава, а це рідко зустрінеш у наш час.
Говорити про цей фільм довго не доведеться. Зрозуміло, як і у всіх голлівудських бойовиках, є передбачувані моменти в фіналі. Але загалом і в цілому
Гумор 5 +. Він розряджає обстановку, гумор дійсно тут до місця, дійсно змушує посміятися. Та й будь-який фільм стане краще з невеликою порцією гумору
Спецефекти - не знаю може вони кого і здивують, але я на це уваги не звертаю, оцінити не можу. У кожному разі, все на рівні і ніяких думок, щодо неправдоподібності відбувається, не виникає.
Сюжет 5 +. Для бойовика так взагалі на 7 з плюсом.
У загальному і цілому, вкрай цікава картина, яка безперечно варто вашої уваги !!!
Як казав мій викладач з фізики: «На 4 знаю я, на 5 - господь бог. Ви можете знати лише на 3 »
Приступаючи до написання рецензії на фільм «Грань завтрашнього дня» (це назва більш точно відображає фабулу фільму) мені згадався інцидент з моєї юності, коли мій знайомий, граючи в стратегічну комп'ютерну гру, яка імітує бойові дії Великої Вітчизняної Війни, раз за разом завантажував збереження, намагаючись вберегти всіх бійців свого загону потрапив під артилерійський обстріл. Йому це вдалося, але, то гра, а тут ...
Недалеке майбутнє. Майор Вільям Кейдж - «дрищавий» прес-аташе армії США спрямований під керівництво британського генерала Брігема. Той бажає використовувати ораторські здібності Біллі, з метою - висвітлити з передовою вирішальну сутичку людства з мімікою. Додатково в патріотичних тонах герой повинен забарвити неминучу загибель тисяч солдатів в боротьбі за незалежність людства від раси високо організованих космічних паразитів, змінивши ореол генерала з «тактичного бездаруючи» і «ката», на «рятівника людства». Набив мову на військових зведеннях герой намагається «переконати» генерала. Розжалуваний у рядові Кейдж геройськи гине в своєму першому бою і абсолютно випадково отримує «баг» дозволяє йому переноситися після загибелі в вихідну просторово-часову точку. Природно знайшовши собі хорошого інструктора, Біллі перетворює свою неочікувану удачу на смертельну зброю ...
У 1948 році австрійський математик Курт Гедель довів, що теорія відносності не виключає можливості переміщення назад в часі. Мабуть автори розділили його точку зору. Бо переміщення героя в певну просторово-часову точку минулого не хитромудро і пояснено дуже доступно.
Цей цікавий літній блокбастер дещо не оригінальний у своєму змісті і сконцентрований на динамічної складової розповіді. Власне всі сили мабуть були спрямовані на виробництво саме адріналін-екшен шоу, і на цьому фоні що виявляє ознаки гераскофобіі (боязні старіти) Том Круз виглядає виграшно, він як завжди в хорошій формі, і при цьому роль не вимагає від нього якихось зайвих психологічних зусиль. Вона дуже яскрава, місцями емоційна, але все таки ставка на динамічну оповідь змушує Круза кілька прохолодно ставитися до створюваного їм екранному образу.
Наукова фантастика дуже ефективний жанр літератури з точки зору постановки барвистих літніх блокбастерів. Адже в даному випадку в книзі «Все, що тобі потрібно - це вбивати» - Хіроші Сакурадзакі, є все, що необхідно для вдалого перевтілення з літературного першоджерела, в superhero movie. Це і сюжет з безжалісними прибульцями-поневолювачами, та яскравий персонаж жіночої статі, з нині модним брутальним фемінізмом, і час від часу «міцне слівце», проскакує для додання харизми героям і реалістичності всього, що відбувається. Однак найяскравіше, що є у фантастиці це атмосфера. Частково ознайомившись з першоджерелом, я прийшов до висновку, що цей твір більше можна віднести до популярної фантастики, ніж наукової або хронофантастіке. У ньому розповідь ведеться від першої особи і абсолютно точно зім'ята атмосфера армійського побуту. Рівне теж відбувається у фільмі. Солдати більше нагадують гладіаторів, яких завтра випустять на бій, але при цьому їм не доведеться битися один проти одного. Немає тієї самої атмосфери приреченості й озлобленості, наче їм належить туристична прогулянка. Зовнішність прибульця вже заїжджений до впізнаваності. Таке відчуття, що всі ці кіношні «тварі» обрушуються на знемоги Землю з однієї і тієї ж сонячної системи. Хоча досвідчений глядач розуміє, що даний образ це всього лише поставлений на потік відпрацьований прийом художників і аніматорів спеціалізуються на спецефектах. Але що абсолютно не пробачити для фільму претендує на деякі лаври науковості або просто культовості, це не порівнянно мала кількість інформації про прибульців яке доносять глядачам творці фільму, то що могло б додати фільму атмосфери і зробити ніж більшим, ніж літній блокбастер. Дуже грубо, творці картини, розкривають в сюжеті алегорію на кровопролитні війни XX століття. Начебто, тільки ті й зачепили «Європейський театр воєнних дій» і його підмостки.
В процесі розповіді можна було розвинути нотки драматизму у відносинах Вільяма Кейджі і Ритою воротарської, і посил до цього є, в якийсь момент герой виснажений нескінченним числом спроб змінити долю людства і пригноблений (психологічно виснажений) постійною втратою що стають йому з кожним новим-старим днем все більш близькими - людей.
Фільм цікавий, насамперед, динамічністю сюжету і наочно показаної теорією «тимчасової петлі», коли зберігаючи в найдрібніших деталях пам'яті вже скоєні помилки герой не застрахований від нових.
Сезон літніх блокбастерів був відкритий для мене фантастичним бойовиком «Грань майбутнього». І ось вкотре переконуюся - які ж шедеври виходять під заступництвом компанії «Warner».
Мені дуже сподобався даний фільм, т. К. Вважаю, що вдалося приділити увагу всім умовам, завдяки яким створюються хороші фільми. Тут і захоплююча історія, і хороший гумор, і чудова гра акторів (особливо дует Круз-Блант), і запаморочливі спецефекти.
Звичайно ж, з початком рекламної кампанії не обійшлося без порівнянь з іншими стрічками. В гілках коментарів згадувалися такі роботи, як «День бабака» або «Початковий код». Для мене ж було дуже інтригуюче побачити варіацію комедії з Біллом Мюррей в екшен-жанрі.
Отже, фільм розповідає історію перетворення з боягузливого салаги в хороброго воїна майора Вільяма Кейджа в умовах жахливої війни всього людства з інопланетними агресорами (міміка). Кейдж не відразу навчився цінувати чужі життя, не відразу навчився спочатку добре подумати, а потім красномовно викладати свої думки. Він пройшов циклічний шлях, при освоєнні якого він був і боягузом, і екстрасенсом, і новачком, над яким всі сміються й заздалегідь радять копати могилу, і новачком, який усіх здивував своєю майстерністю бою. А ще він помирав ... І заново прокидався. І так кожного разу. Кров чужого організму дала Вільяму неймовірну здатність і тепер йому треба зрозуміти, що це - нескінченне прокляття чи шанс врятувати всіх.
Також хочеться відзначити сильну гру Тома Круза і Емілі Блант. Круз переконливо показав людський метаморфоз, та й взагалі у всіх сценах виглядав переконливо, а Блант зіграла сильну духом, рішучу, мужню, сексуальну і відмінно понимающую войовницю. Обидва актори створили згуртований дует. Хороші і інші актори. Добре передали вдачу військових.
Спецефекти на високому рівні. Захоплювали моменти, коли при вибухах осколки летіли в очі або перед тобою із землі виривався мімікою. В 3Д це все виглядало бездоганно.
Отже, я бажаю даного фільму касового успіху і глядацького прийому. Даг Лайман подарував нам хороший фільм. Та ми й не сумнівалися.
Кращого фантастичного бойовика я не бачив десь мільйон років.
«Грань майбутнього» якраз з таких. Стильних, сучасних, розумних, мудрих і філософських.
Шкода, що замало хороших фільмів, подібних до цього.
В кінотеатрі аплодували не тільки в кінці, але ще й пару разів протягом фільму.
І ще кілька десятків подібних хвалько. Люди що з вами? Ви забули як виглядає хороша фантастика? Ви не пам'ятаєте як повинні зніматися фільми цього жанру? З вашого мозку витіснені «Той, що біжить по лезу», «Зоряний десант», «Космічна одіссея»? Або ви просто ніколи їх не бачили? Не можу повірити, що я один з небагатьох, хто пам'ятає і любить фантастику такого роду. Розумну, відверту, гостру, чіпляє.
А що ми маємо тут, у фільмі, який підноситься, зауважте, як якісна наукова фантастика? Якщо не вдаватися в подробиці - то нічого. Ми не маємо тут рівним рахунком нічого. Сюжет настільки нудний, тривіальний і злизаний з фільмів минулих років («День бабака», «Ефект метелика», «Вихідний код»), що про нього і говорити не варто. Про відсутність логіки, теж думаю, поширюватися не варто. Ви будете дуже здивовані, коли дізнаєтесь за допомогою чого час повертається назад. Саспенс взагалі відсутнє. Ніякої загадки. Все стає ясно майже відразу. Але ні слова не сказано про те, звідки взялися ксеноморфи і що вони власне хочуть. Я ось люблю, щоб такі речі були розказані. А от чого я не люблю, так це сальних жартів в хорошій фантастиці. Я нічого не маю проти гумору, але от саме сальні жарти це доля комедій і фільмів типу «Міцного горішка» і «Нестримних» (в цих фільмах вони виглядають цілком собі на місці, та за це ми їх і любимо). А ще це яким же позбавленим фантазії сценаристом треба бути, щоб назвати головного монстра ... увагу ... Омега !!! А його прислужників, ну ви вже, напевно, здогадалися - Альфою. Уявляєте якби японці назвали Годзіллу Гамою або лямбда? Біда-біда.
Ігри акторів немає в принципі. Кукуруз грати давно перестав. Тепер просто ходить по екрану. Іноді посміхається. Іноді вмирає. Блант не викликає ніяких почуттів ні як жінка, ні як актриса.
Ну і звичайно, «без засосу - ні кіноса». Як же не вставити поцелуйчик перед вирішальною сутичкою і кілька сопливих сцен в фантастичний екшн? Без цього нікуди. Хоча звичайно, в порівнянні з іншими сучасними картинами тут можна вважати цих сцен взагалі немає.
Тепер мені, нарешті, стало зрозуміло чому провалився в прокаті «Ендер» і чому його всі так лають. Та тому що він, виявляється, неформат. Уявляєте, добротний фантастичний фільм тепер неформат. Ну не люблять зараз люди, коли є логічний сюжет, цікава історія, захоплюючий екшн, відсутність соплів і інтригуючий фінал. Ах да! Фінал. У «Грані» він просто «чудовий». Тупість хеппіендовості просто зашкалює.
Ну ок. Пам'ятайте, я на початку згадував «Того, що біжить», «Одіссею»? Та подібних фільмів, напевно, вже не знімуть. Але ж і нормального, мейнстримового, якісного бойовичка цікавого теж зняти не можуть. Ну нудно дуже, нерозумно дуже і примітивно дуже.
Загалом, спасайте свій мозок, поки мозгоплавільная піч Голлівуду НЕ засмоктала його і не спалила.
2 з 10
За екзоскелети і хоча б якесь дійство в порівнянні з останніми «Іксменамі» і останній же «Годзиллой».
Давненько Том Круз не іронізував сам над собою, мабуть, що останній (і єдиний) раз це було аж шість років тому, в «Солдатах невдачі». І ніхто не очікує, що можна в перших же кадрах «Грані майбутнього» побачити, як брава виправка за частку секунди змінюється боягузливою тряскою і суєтою. Такий виявляється наш центральний персонаж - цивільний майор Кейдж, жваво агітує співгромадян вмирати в бою з інопланетним агресором. Доля в особі генерала Глисона закидає самого агітатора в саме пекло бою, вмирати без згоди і підготовки.
«День бабака», і «Вихідний код», звісно, були раніше. Але «Грань майбутнього» хороша, перш за все, тим, що це пристойний військовий фільм, яких ми й не пригадуємо після «Рядового Райана». Висадка десанту - справжня. Люди справжні, команда жива, рідний взвод «J» жартує подстать бійцям з других «Чужих», а сержант Фарелл - той здатний очолити полк, якщо, звичайно, виживе в м'ясорубці. На двадцятій хвилині в битву вплутується Емілі Блант, підготовлена не гірше Лінди Гамільтон в другому пришесті Термінатора. Прибульці теж як справжні: несподівані, швидкі і погані.
Але слава Голлівуду, фільм не про прибульців, хоча без них сюжет б і не склеївся. Строго кажучи, це фільм про те, що нам всім відпущено обмаль часу, і навіть цю малість ми витрачаємо на всяку нісенітницю. Білл Мюррей двадцять років тому вчився всьому з нудьги. Майор же Кейдж вимушений щосили мізкувати і вчитися воювати, тому, що він точно знає, що буде вмирати приблизно через двадцять годин від пробудження. При цьому актори Круз, і Блант викладаються в цьому бойовику так, що глядачеві доводиться згадати, що у нього щось, глядача, «Дня бабака» не буде, і це життя у нього, глядача - точно, остання.
Десять нових фільмів, які я бачив з початку року, були значно гірше трейлерів. Але це не про «Грань Майбутнього». Тут нас чекають сюжетні звивини, раптові геги, а головне - самі натуральні страх, мужність відчаю і гіркоту передчуття, що не втиснути в трейлер. Звичайно, якщо Том Круз за нас, то ми можемо бути впевнені, що наші переможуть. Але до останнього моменту не здогадуємося: як саме переможуть. І навіть - кого саме переможуть наші-то?
Обов'язково потрібно сказати пару добрих слів про дубляж. Єдине, що псує цей енергійний фільм в суспільному кінотеатрі - каламутні окуляри, більш корисні при проведенні зварювальних робіт.
Можливо кращий фільм про вторгнення прибульців, не більше і не менше. Вимовляти гучні репліки щодо «Грані майбутнього» нітрохи не соромно - Даг Лайман зняв дійсно видатний блокбастер, засуджувати який немає ні найменшого бажання.
Це кіно, в якому голлівудська Зірка (з великої літери) реалізує свій потенціал на всі сто відсотків. В наш час супергероїв і наддорогих блокбастерів значення актора як визначального фактора прокату кінострічки втратило свій початковий сенс. Якщо десяток і більше років тому гучні імена на постерах гарантували як мінімум половину касового успіху, то зараз екранні образи затьмарили реальних акторів. В свою чергу «Edge of tomorrow» на прикладі Тома Круза доводить, що у справжньої зірки залишився порох в порохівницях - він тут не просто головний герой, скоріше стрижень, несучий всю конструкцію на себе.
Даг Лайман, що почав трохи більше десятка років тому знакову шпигунську серію про Джейсона Борна, зняв мало не головну картину у своїй кар'єрі. Цьому є цілком адекватне пояснення. Поява стрічки, знятої зі смаком, зі знанням матеріалу і вмінням реалізувати цей матеріал в правильній формі, зараз бачиться чимось рудиментарним, неприродним, а тому настільки несподівано приємним і по-справжньому прекрасним.
У кожній сцені, буквально в кожному кадрі відчувається любов. Любов до першоджерела, бажання продемонструвати щось неординарне, впевнено зроблене і вражаюче - заїжджена тема тимчасових петель і переміщень в часі реалізована так здорово, що повновагий аналог підібрати не так вже й просто. Водночас основна лінія вторгнення прибульців не виділяється чимось незвичайним, але являє собою міцну основу для всіх сюжетних хитросплетінь, які очікують глядача.
У фільмі працює рішуче все. Мільйони продакшну, крупна звёзда, небанальна історія - все реалізовано без обману, зі смаком, зі знанням справи. Це концентрація всього того, що ми хочемо бачити в розважальному літньому кіно. Дотепний, смішний, ефектний, запам'ятовується - будь-які вихваляють епітети тут до місця, і жоден не здатний повною мірою охарактеризувати цей високооктановий, точно вивірений річний бойовик. Особливо хочеться відзначити екранний дует: Том Круз і Емілі Блант прекрасні настільки, що їх екранні перформанси затьмарюють всі інші плюси даного фільму. Спостерігати в 2014 році подібний ефект особливо приємно.
Зрештою, перед нами коктейль з кращих напрацювань масового кіно. Драматург Спілберг стикається з людяною версією Майкла Бея, при цьому всім дійством заправляє дотепна і зовсім не нудна версія Крістофера Нолана з легким нальотом снайдеровщіни. Будь літній сезон цілком складається з настільки копітко і якісно зроблених стрічок, це було б найкраще літо для будь-якого глядача, пересиченого стандартними блокбастерами. Кращий і, мабуть, єдино вірний вибір цього місяця.
Давненько нас, глядачів, не втішали по справжньому якісними і продуманими фантастичними фільмами. З останнього можна хіба, що згадати Стартрек: Відплата, Обвіліон з усе тим же Томом Крузом, да Гравітацію. При цьому всі вони не дотягують за якістю екшену і захоплюючому дух сценарієм до останньої роботи іменитого Саєнтології.
Грань майбутнього, отака компіляція всього найкращого, що було придумано за останні двадцять років в жанрі кіно фантастиці. Творці фільму, як і автор закладеного в його основу роману, явно надихалися Днем бабака Харольд Реміс, що вони і не однократно визнавали. Але й без цього, еталонного фільму про хноро-парадокс, сліди присутності інших зразків жанру простежуються без праці.
Головними ворогами людства в Грані майбутнього є Міміки дуже нагадують Каракатиць з Матриці. Кінцівка ж фільму з нападом полчищ прибульців на корабель головних героїв майже повністю повторює сцену з третьої частини матричного циклу. Легко вгадується і сцена висадки на морське узбережжя запозичена з фільму Врятувати рядового Райна Стівена Спілберга. Так само можна знайти аналогії з Чужими, Зоряним десантом і рядом інших кращих представників жанру. І все це в загальному то не погано, цитувати класику не коли не соромно. Але це все зовнішні ознаки. Начинка у фільму своя і при цьому дуже смачна.
Всі ми, котрі дивилися День бабака, знаємо що навіть один, раз за разом повторюється, день можна прожити зовсім по різному. І в цьому творці картини нас не розчарували. Головний герой вчиться, адаптується і з кожною новою спробою все далі просувається у своєму квесті, мета якого дістатися до фінального боса і нарешті закінчити цей кошмар. Наприклад, щоб пройти на «наступний рівень» йому потрібно прокачати своєї, висловлюючись мовою геймерів, скилл. Для цього він раз за разом буде проходити навчання поки не стане досконалою машиною для вбивства. Рівень пройдено проходимо далі. Далі потрібно дізнатися де переховується головний бос. Проходимо відповідне завдання. І так далі в тому ж дусі. Все гранично насичено і цікаво. Сценаристи на чолі з Крістофером МакКуоррі і звичайно ж автор першоджерела попрацювали на славу.
Дуже не зазвичай, принаймні для звичних персонажів Тома Круза, показано преображення головного героя. З тиловий пацюки він змушене перетворюється на героя і рятівника всього людства. По початку він абсолютно не заслуговує глядацької симпатії і йому зовсім не хочеться співпереживати, але потім коли він знову і знову змушений переживати останні два дні свого життя він перетвориться і стає зразковим героєм без страху і докору.
Хороша і Емілі Блант. Тут вона справжня бій баба. Єдиний солдат, який використовує у війні проти міміка, холодна зброя. Один цей факт вже багато що говорить про цього персонажа. Ну а на пару з Томом Крузом вона покажуть що з землянами жарти погані.
Дуже порадувало і здивувало наявність в, здавалося б такому серйозному, фільмі безліч дійсно смішного і деколи чорного гумору. Він виявився абсолютно до місця і розбавляє все похмурість відбувається.
Загалом фільм вдався на славу і я всім настійно рекомендую з ним уважно ознайомиться, при чому в кінотеатрі. Адже нас все рідше і рідше стали балувати по справжньому оригінальними і якісними фантастичними фільмами. Адже ця картина не перезапуск, що не ремейк, ні тим більше сиквел, а цілком самостійний твір. І в часи коли екрани кінотеатрів окупували всілякі супергерої, а свіжих ідей майже нету, дуже важливо підтримати такі, як цей проекти рублем, щоб творці картин остаточно не зневірилися, що на оригінальному проекті можна добре заробити і продовжували дивувати нас такими шедеврами.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]