Главная Регистрация Вход Обратная связь Правообладателям Стол заказов ТВ-ОНЛАЙН Музыка RSS

Товары

Свежие фильмы

загрузка...
<
Загрузка...


Челночніци 3 сезон дивитися онлайн 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 серія (російський серіал 2019) всі серії підряд
 


Челночніци 2 сезон 17 серія 18 серія дивитися онлайн 33 серія 34 серія (російський серіал 2019)
 


Велика гра 2 сезон дивитись онлайн 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 серія 2019 (російський сериал) всі серії підряд
 


Велика гра дивитись онлайн 1 сезон 17 серія 18 серія 2018 (російський сериал 2018)
 


Строгий выговор смотреть онлайн (русский фильм 2016)
 


Наследники 2 сезон 1, 2, 3, 4, 5, 6 серия смотреть онлайн (сериал 2018) сколько серий и сезонов будет
 


Медичи: Правители Флоренции 2 сезон 1, 2, 3, 4, 5, 6 серия смотреть онлайн (сериал 2017) сколько серий и сезонов будет
 


Рассказ служанки 2 сезон 1, 2, 3, 4, 5 серия смотреть онлайн (сериал 2018) сколько серий и сезонов будет
 


Близкие 2 сезон 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 серия смотреть онлайн (русский сериал 2018) сколько серий и сезонов будет
 


Офицерские жены 2 сезон 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 серия смотреть онлайн (русский сериал 2018) сколько серий и сезонов будет
 
Главная » 2014 » Декабрь » 11 » Іноді вони повертаються
16:11
Іноді вони повертаються

Буквально пару днів тому один з творців першого "Мадагаскару" Біллі Фролік на форумі в Санкт-Петербурзі обмовився, що успіх того чи іншого фільму буває обумовлений не тільки його якістю, але і місцем розташування у річній афіші. Це він про успіх "Мадагаскару" говорив, якщо що. Чи то помилкова скромність, чи то сам він не в захваті від якості цієї франшизи (останнє цілком імовірно, враховуючи, що в усі час розмови він звеличував все більше студію Pixar, а зовсім не DreamWorks, на якому йому довелося попрацювати).

Так чи інакше, але Фроляк, звичайно ж, прав. Зробити гарне кіно - півсправи, важливо правильно його "розкрутити" і добре поставити в сітку. Останнє особливо непросто в Росії, кінотеатри і прокатники якою славляться консерватизмом і більш вигідні позиції віддають не так хорошим фільмам, скільки успішним франшизам (тобто розкрученим вже назвах), які гарантують кінотеатрам відвідуваність. Нинішній Новий рік демонструє тотальне торжество подібної політики: з другої половини грудня і аж до фіналу зимових канікул на екрани Росії виходять тільки і виключно сиквели. І не просто сиквели, а фільми з довгою-довгою історією, в більшості випадків далеко виходить за рамки пам'яті вже точно дітей, а часом і їх батьків.

-----------------------

Наприклад, історія Астерікса і Обелікса сходить до 1959 році, коли у французькому журналі Pilote з'явився перший комікс про двох смішних галлів, а перший мультфільм про Астерікса та Обелікса був знятий в 1969-му. На сьогоднішній день кіношна частина франшизи включає 10 (вважаючи останній) повнометражних мультфільмів і 4 ігрових фільми - і так, французька парочка попереду планети всієї за кількістю повнометражних кінопригод.
Нинішній фільм - "Астерікс: Земля богів" - їх дебют в 3D форматі. У кіно - з 18 грудня.


Ще одна передноворічна прем'єра - "Феї: легенда про чудовисько" - також сягає корінням до 1950-му, якщо зовсім точно - до 1953 року, коли Уолт Дісней зробив чудовий мультфільм по "Пітеру Піну". У "Пітера" з'явилося потім не дуже успішне повнометражне продовження, а через багато років - своєрідний спін-офф, присвячений героїні другого плану - феї Чинь-Чинь, або Дінь-дінь, або Лагодити-паяти - вже це як кому подобається.


Перші "Феї" вийшли в 2008-му році (прямо на відео: компанія на той момент не вважала цей проект досить ліквідним для кінопрокату), після чого сиквели стали з'являтися буквально щороку. Сьогодні цикл "Феї" налічує 6 повнометражних мультфільмів (якщо вважати що виходить 18 грудня "Легенду про чудовисько") і один среднеметражний ТВ-епізод.


З гідним захоплення патріотизмом найвигідніший час - тобто власне зимові канікули - кінотеатри залишили двом сиквелам вітчизняного виробництва (втім, патріотизм тут, можливо, ні при чому: в американському прокаті, наприклад, мультфільмів на цей час взагалі не заплановано): пощастило черговим богатирям і "Сніговій королеві 2".


Що стосується "богатирів", то до них вітчизняний глядач уже звик: студія "Мельница" щорічно на-гора видає до зимових канікул по мультфільму в старо-російською стилі, останнім часом чергуючи богатирський цикл з історіями про Івана-царевича. Фільми на "Мельнице" робляться швидко, а тому встигають потрапити в "яблучко", тобто в саму суть суспільного резонансу. "Ніколи раніше ми не стикалися з загрозою настільки сильною, - повідомляє потенційним глядачам трейлер. - Наші вороги об'єдналися, щоб розтрощити нас". Звучить прямо як підводка з актуальних телерепортажів. Не в останню чергу саме злободенністю пояснюється божевільний прокатний успіх серіалу, для якого "Хід конем" буде вже 6-й частиною (фільми про "Івана царевича" ми в цей підрахунок не включаємо, хоча є спокуса в силу естетичного, концптуального і філософського спорідненості цих циклів). Попередні "Три богатирі" (ті, що спочатку відпочивали на далеких берегах, а потім билися з західняцькими впливом) зібрали 31 млн. Доларів.


Конкурувати з цими гігантами буде (як і два роки тому) "Снігова королева: перезаморозка". Всього-то другий фільм від кінокомпанії Wizart Animation - досить молодий, але вже дуже по-своєму успішної воронезької студії. Нинішня "Снігова королева" (як і перша) робилася у співпраці з Тимуром Бекмамбетовим, і ще до виходу в прокат стала свого роду сенсацією, оскільки фільм виходить не тільки в Росії, але одночасно ще в декількох країнах (включаючи Великобританію). Передпродажу фільму безпрецедентно високі, крім того, "Снігова королева 2" увійшла до лонг-лист "Золотого глобуса" - і це також вражає.


Обидва фільми виходять у прокат 1 січня, і це змушує предвкушать деяку прокатну інтригу, здається, першу серйозну інтригу в російському анімаційному прокаті. З одного боку, на "богатирів" ставки робити логічніше: у них довші історія успіху і ширше цільова аудиторія (на це кіно активно йдуть не тільки родини, але й молодь, тоді як "Снігова королева" - проект скоріше дитячий).


З іншого боку, є відчуття, що кульмінаційний момент глядацького інтересу "народницькі" фільми "Млини" вже минули (підтвердженням тому різке падіння зборів на минулому "Івана-царевича"), тоді як "Снігова королева" однозначно повинна набрати очок у порівнянні з попереднім випуском (тоді вони заробили 7600000 доларів). Однак, крім прокатних історій, саме цього року чималу роль явно зіграють естетичні та ідеологічні моменти.

Наприклад, явне протиставлення слов'янофільства і західництва: якщо "богатирі" робить ставку на "російськість", то "Снігова королева", навпаки, зроблена скоріше в західній традиції (і казка не наша, і героїв звуть не по-людськи, і тролі різні миготять замість рідних бабок-Ежек) та й окуляри за популярністю набирає саме за рахунок західного інтересу до власної анімаційної персони.


У той же час не варто недооцінювати співвідношення дитячого / дорослого контенту в обох фільмах. Незважаючи на те, що батьки наполегливо водять на "Богатирів" своїх трирічних, досить багато вже почали цілком віддавати собі звіт в тому, що політично-патріотичні історії про Альошу, Добриню та Іллю для дітей, можливо, не цілком і не ідеально підходять. Занадто багато дорослого гумору, політики, та й взагалі добро тут хоч і перемагає зло, проте робить це таким специфічним деколи чином, що непросто дітям надається витягти з фільму хороший урок. Тобто за логікою, саме батьків залучати повинна, в першу чергу, "Снігова королева" - більш м'яка, казкова, чарівна - і з чіткими морально-етичними орієнтирами на сімейні (і всякі інші) цінності. На користь останньої говорить і видовищність проекту (на відміну від богатирів, які завжди робилися досить дешево і без особливих наворотів).


Втім, навіть запусти ми подібний тоталізатор, навряд чи експеримент вийшов би чистим. Повертаючись до того, з чого ми почали, треба сказати, що прокатний успіх того чи іншого проекту багато в чому залежить не від усіх цих складових, а від кинотеатральной політики. Як показує практика, сьогодні глядачі не так вже й часто вирушають на конкретний фільм. Погулявши по торговому центру, з'ївши морозиво і купивши непотрібних речей, сім'я підходить до каси мультизальників навмання і купує квиток на найближчу картину, відповідну складом глядачів-учасників (т. Е. Сімейну або дорослу). Багато в чому доля "Снігової королеви" і "Трьох богатирів" вирішуватися буде не з 1 по 7 січня, а саме протягом двох тижнів, коли кінотеатри почнуть розставляти сеанси.


Та й по суті, звичайно, не так уже й важливо, хто виграє новорічну гонку. По-перше, тому що факт наявності: на повнометражному анімаційному ринку з'являється другий серйозний гравець, здатний розбурхувати глядацьке уяву. І продюсер партнера "Млини" кінокомпанії СТВ Сергій Сельянов готовий визнати це перший: уже зараз він почав співпрацювати зі студією Wizart Animation за наступним їх проекту "Вовки та вівці". По-друге, як точно зауважив Джон Ласстер, в анімації по суті немає конкуренції: поки що місця тут вистачає всім. Адже, зрештою ніхто не заважає сходити в кіно двічі: головне, щоб фільми були того варті. А вже в російської анімації місця вистачатиме ще довго: поки що хоч якийсь глядацький інтерес викликають всього пара російських мультфільмів на рік, а це для російського ринку далеко не межа. Так що кіно-театр.ру бажає перемоги обом картинам - в надії, що їх спільний успіх відкриє нові можливості для нашої мульт-індустрії.
Просмотров: 4090 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Поиск

Лучшие сериалы!

Форма входа

Фильмы по качеству

Календарь

«  Декабрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Бесплатный хостинг uCoz